est : eng : rus
Uudised
print
Ülevaade rehvimustri sügavuse mõõtmisest Tallinnas 09.detsembril 2010. 2010-12-17

09. detsembril 2010 korraldas MTÜ Eesti Rehviliit koostöös Eesti Politseiga rehvimustri mõõtmise operatsiooni  Tallinnas.

Rehve mõõdeti kahes kohas: Männiku teel ning Viljandi maanteel.

 

Alljärgnevalt toon kokkuvõte rehvimustri mõõtmise tulemustest.
Kokku kontrolliti  167 sõidukit.

106 sõiduautot, 37 kaubikut, 22 veoautot ning 2 liinibussi. 
Kui jätta välja rekkad ja bussid, siis talverehvid olid kohustuslikud 143-l kontrollitud sõidukitest(M1 ja N1 kategooria).

143-st sõidukist kasutasid 105 naastrehve, 37 lamellrehve ning ühel sõidukil olid ühel teljel all lamellrehvid ning teisel teljel suverehvid.

 

Nõuetele ei vastanud 5 sõiduki(3,49%) rehvid, mille mustrisügavus oli alla 3 mm.

Rekkadest ja liinibussidest ei vastanud nõuetele 4 sõiduki rehvid ehk 16,6%.

Rekkade ja liinibusside põhiliseks probleemiks oli protekteeritud rehvi mõraline karkass ning kooruv mustrilint. Samuti oli rekkade puhul probleemiks rehvi mustrisügavus, kus kahel juhul oli vähemalt 1 rehv sootuks ilma mustrita.

 

Kokkuvõte Tallinna rehvimõõtmisest:

 

Kontrolliti kokku

167 sõidukit

 

Sõiduautosid

106

 

Kaubikuid

37

 

Rekkaid

22

 

Liinibussid

2

 

Lamellrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria sõidukid

37 sõidukit

25,87%

Suverehve kasutasid M1 ja N1 kategooria sõidukid

1

0,69%

Naastrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria sõidukid

105 sõidukit

73,42%

Keskmine mustrisügavus

6,97 mm

 

 

 

MTÜ Eesti Rehviliit tänab koostöö eest Eesti Politseid ja rehviettevõtjaid, kes aitasid operatsiooni läbi viia.

 

Kaur Kuurme

tegevjuht

 


les