est : eng : rus
Uudised
print
Ülevaade rehvimustri mõõtmisest detsembris 2012 2013-01-29

Ülevaade rehvimustri sügavuse mõõtmisest detsembris 2012.

MTÜ Eesti Rehviliit korraldas koostöös Eesti Politseiga rehvimustri mõõtmise operatsiooni  Tallinnas 04. detsembril, 05. detsembril  Tartus ning veoautode rehvide kontroll Jõhvis septembris.

 

 

Kokkuvõte rehvimustri mõõtmise tulemustest Tallinnas.

 

Kontrolli teostati Laagri Maksimarketi juures.
Kokku kontrolliti  185 sõidukit.

102 sõiduautot, 44 kaubikut, 39 veoautot. 

 

Nõuetele ei vastanud 5 sõiduauto(3,42%) rehvid, mille mustrisügavus oli alla 3 mm. Kulumispiirini rehvidega oli sõitnud 4 sõidukit(2,73%). Seega kokku oli ohtlikke rehve 6,15% sõidu ja pakiautodest.

 

Rekkadest  ei vastanud nõuetele 1 sõiduki rehvid ehk (2,56%). Kulumispiirini rehvid olid 1-l rekkal ehk (2,56%) . Kokku oli ohtlikke rehve 5% kontrollitud rekkadest.

 

Kokkuvõte Tallinna rehvimõõtmisest:

 

Kontrolliti kokku

185 sõidukit

 

Sõiduautosid

102

 

Kaubikuid

44

 

Rekkaid

39

 

Rekka rehvide keskmine mustrisügavus

13,58 mm

 

Lamellrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria

25 sõidukit

17,12 %

Suverehve kasutasid M1 ja N1 kategooria

0

0 %

Naastrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria

121 sõidukit

82,87 %

Keskmine mustrisügavus

6,87 mm

 

 

Kokkuvõte veoautode rehvimustri mõõtmisest Ida- Virumaal septembris 2012.

 

Kontrolli teostati Tallinn-Narva mnt 164 kilomeetril. 

Kontrolliti kokku

43 veoautot

 

Keskmine mustrisügavus

12,39 mm

 

Mustrisügavs 2 mm ja alla selle

2 sõidukit

4,65%

Mustrisügavus  alla 1,6 mm

3 sõidukit

6,97%

Kokku ohtlikud rehvid

5 sõidukit

11,62%

 

 

 

Kokkuvõte rehvimustri mõõtmisest Tartus.

 

Tartus kontrolliti rehve kahes kohas- Ringteel ning Turu tänaval.

Kontrolliti kokku 121 sõidukit.88 sõiduautot ja 33 kaubikut.

6 sõidukit(5,8%) sõitsid rehvidega, mis ei vastanud nõuetele. Kulumispiirini olid sõidetud 1 sõiduki rehvid ehk (9,09%)

 

Kontrolliti kokku

121 sõidukit

 

Sõiduautosid

88

 

Kaubikuid

121

 

Rekkaid

0

 

Lamellrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria

59 sõidukit

48,7 %

Suverehve kasutasid M1 ja N1 kategooria

3

2,5 %

Naastrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria

59 sõidukit

48,7 %

Kokku ohtlikud rehvid

17 sõidukit

15%

Keskmine mustrisügavus

6,15 mm

 

 

 

Kokkuvõtteks võib tõdeda, et üldiselt on sõiduautodel alla suhteliselt heas korras talverehvid.

Tartus üllatas suur lamellrehvide kasutajate hulk, mis on võib olla tingitud ka sellest, et nende rehvidega sõidetakse aasta ringi .

Kui Tallinnas ei olnud ühtegi suverehvide kasutajat, siis kahjuks Tartus oli 3 sõidukit ka suverehvidega veel liikuma tulnud.

 

MTÜ Eesti Rehviliit tänab väga jätkuva koostöö eest Eesti Politseid ja rehviettevõtjaid, kes aitasid operatsiooni läbi viia.

 

Kaur Kuurme

tegevjuht

 


les