Tallinna linnavolikogu tegi vabariigi valitsusele ettepaneku keelustada naastrehvide kasutamise.
Uuringud kinnitavad, et saja kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2-3,5 kilogrammi mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedusel tuhat autot ööpäevas kuluvad teekattesse roopad sügavusega 3-4 millimeetrit
aastas, vahendas Raepress.
Tallinna Tehnikaülikoolis 2003. aastal tehtud uuringust selgus, et juba 2-3 aasta järel võivad naastrehvidest teekattesse tekkinud sügavad pikisuunalised kulumisjäljed vajada lappimist.
Ka kevadise kõrgenenud õhusaaste üheks põhjuseks peavad uuringu läbiviijad naastrehvide kasutamisega kaasnevat katendite kulumist,
selgitas abilinnapea Deniss Boroditš.
Tallinnas on teedehitusse ja remonti investeeritud viimastel aastatel ligi 600 miljonit krooni, millest ülekatete tegemiseks on läinud kuni 100 miljonit, pikivagude täitmiseks valuasfaldiga kuni 10 miljonit, freesimiseks ja asfalteerimiseks 20 miljonit krooni ning koht- ja lauspindamiseks 10 miljonit krooni.
http://www.postimees.ee/060308/esileht/siseuudised/tallinn/316099.php