Kontrolliti kokku |
214 sõidukit |
|
Sõiduautosid |
145 |
|
Kaubikuid |
54 |
|
Rekkaid |
15 |
|
Lamellrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria |
49 sõidukit(sh naastudeta talverehvid) |
24,62 % |
Suverehve kasutasid M1 ja N1 kategooria |
3 |
1,5% |
Naastrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria |
147 sõidukit |
73,86 % |
Keskmine mustrisügavus |
6,2 mm |
|
Ohtlikud rehvid kokku |
38 |
19% |
Tartu
Tartus kontrolliti rehve Aardla tänaval ja Ülenurmel 25. veebruaril 2015 aastal.
Kokku kontrolliti 184 sõidukit.
151 sõiduautot, 32 kaubikut, 1 liinibuss.
Kulumispiirini(3mm) oli sõidetud 16(8,74%) sõiduki rehvid ning nõuetele ei vastanud 6(3,3%) sõiduki rehvid sh 1 sõiduk sõitis suverehvidega.
Kokku oleks pidanud koheselt rehve vahetama seega 22(12%) sõidukit.
Naastrehvidega sõitis 116(63,38%), lamellrehvidega 66(36,06%) ja suverehvidega 1(0,5%) sõidukit.
Tartus on lamellrehvide kasutus 4% tõusnud ja naastrehivde kasutus sama palju langenud.
Ohtlikke rehve tuvastasime 3% rohkem võrreldes 2013 aastaga.
Kokkuvõte Tartu rehvimõõtmisest:
Kontrolliti kokku |
184 sõidukit |
|
Sõiduautosid |
151 |
|
Kaubikuid |
32 |
|
Liinibuss |
1 |
|
Lamellrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria |
66 sõidukit(sh naastudeta talverehvid) |
36,06% |
Suverehve kasutasid M1 ja N1 kategooria |
1 |
0,5% |
Naastrehve kasutasid M1 ja N1 kategooria |
116 sõidukit |
63,38% |
Keskmine mustrisügavus |
6,13 mm |
|
Ohtlikud rehvid kokku |
22 |
12% |
MTÜ Eesti Rehviliit tänab koostöö eest Eesti Politseid ja rehviettevõtjaid, kes aitasid operatsiooni läbi viia.